• Ile zapłacę za wysyłkę?
Najniższe koszty wysyłki podane są w opisie każdego produktu. W przypadku zakupu kilku produktów koszty transportu zmieniają się i są obliczane indywidualnie do każdego zamówienia. Dokładną cenę wysyłki można poznać przy składaniu zamówienia poprzez formularz lub kontaktując się z nami.
• Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Oczywiście. Wszystkie zakupione przedmioty można odebrać osobiście w naszym sklepie.
• Jak długo będę czekał na zakupiony towar?
Towar dostępny od ręki wysyłamy zwykle w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub zlecenia przesyłki za pobraniem. W przypadku przesyłek Pocztą Polską czas od nadania do odbioru przez klienta wynosi 2-3 dni robocze. Przesyłki kurierskie dostarczane są następnego dnia po ich nadaniu.
• Czy dostanę fakturę VAT za zakupy?
Tak. Wystarczy przy składaniu zamówienia zaznaczyć odpowiednie pole i podać dane niezbędne do jej wystawienia.
• Czy uwzględniacie koszty wysyłki na fakturze?
Tak. Na fakturze widnieje pełna kwota jaka została zapłacona za zamówienie, włącznie z kosztami wysyłki.
• Czy wysyłacie towar za granicę?
Tak. Wystarczy wysłać do nas zapytanie z adresem do wysyłki, aby poznać cenę transportu do innego kraju.
• Czy mogę dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od zakupu?
Tak. Zgłoszenia zwrotu konkretnego towaru można dokonać z wysokości konta, klikając w zamówienie i wypełniając formularz.
• Czy mogę wybrać adres dostawy inny niż adres zamieszkania?
Oczywiście. Wystarczy w formularzu przy składaniu zamówienie zaznaczyć odpowiednie pole i wpisać adres na który ma zostać wysłane zamówienie.
• Nie otrzymałem zakupionych przedmiotów. Co zrobić?
Trzeba skontaktować się z nami podając swoje dane oraz numer zamówienia. W odpowiedzi wyślemy numer listu przewozowego po którym można zlokalizować przesyłkę.